MODEL DE EVALUARE ONLINE

IACOB LILIANA, PROF. ÎNV.PREȘCOLAR GRĂDINIȚA CU PP ,,CODRUȚA” GALAȚI

Ne aflăm într-un an școlar altfel, într-un an școlar în care majoritatea dintre activitățile noastre cu copiii se desfășoară online. Utilizarea tehnologiei de către educatoare/ profesori la grupă sau pentru derularea activităților online a devenit imperios necesară în această conjunctură.
Folosirea e-tehnologiilor salvează timp și energie, pentru că, cu ajutorul lor, se captează mai ușor atenția preșcolarilor și, cu toate că reprezintă pentru preşcolari un mediu de învăţare mult mai confortabil, are un important neajuns: necesită suportul adulţilor/ al părinţilor, în cazul învăţării de acasă. În aceeași ordine de idei, pentru cadrele didactice, un aspect motivant îl reprezintă schimbul de bune practici şi asistenţă din partea colegilor, însă, în alegerea instrumentelor digitale, educatoarele/ profesorii trebuie să urmărească valențele pedagogice ale acestora.
Am ales spre exemplificare, să creez un joc interactiv, de sortare ,,Coșul toamnei” pentru grupa mijlocie pe aplicația WORLDWALL, instrument digital ușor de utilizat şi plăcut de copii datorită elementelor ludice inserate, iar în anexă se găsește varianta imprimabilă a jocului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *