Semestrul II al anului școlar 2019-2020 a adus o surpriză învățământului românesc (și nu numai). Din cauza pandemiei de coronavirus școala a trebuit să se mute în mediul on-line. Așa că după o perioad de 2-3 săptămâni de tatonări fiecare cadru didactic (dedicat meseriei) a găsit o variantă de lucru cu elevii săi.
La școala unde lucrez am utilizat platforma Classroom și apoi platforma Adservio. Cum timpul alocat unei ore pe aceste platfome a fost mai mic de 50 minute mi-am concentrat atenția pe parcurgerea programei școlare, având în vedere că sunt profesor de matematică și matematica este obiect de examen scris. Trebuie să remarc faptul că metodologia de încheiere a situației școlare în anul școlar trecut mi-a permis să-mi organizez timpul petrecut cu elevii astfel încât să-mi parcurg toate conținuturile programei școlare. De aceea la începutul acestui an școlar s-a impus o recapitulare a cunoștințelor dobândite anul trecut și o evaluare a acestora. Astfel la calsa a VIII-a am conceput un test de evaluare inițială după noul model al subiectelor de Evaluare Națională (trebuie să spun că exista presiunea intrării în orice moment în scenariu roșu, adică on-line).
Test inițial, clasa a VIII-a, 2020-2021
Subiectul I