REALIZAREA SI APLICAREA UNOR INSTRUMENTE DE EVALUARE A ACTIVITATII ONLINE

PROF. ÎNV. PREŞC. OSMAN CONSTANȚA CARMEN GRĂD. P.P. „FLOAREA- SOARELUI” REŞIŢA

Atât pentru copii cât și pentru educatori, on-line-ul, în general, învățarea la distanță, în speță, este o provocare! Dacă ne raportăm la eficiența învățării de la distanță, activitatea preșcolarilor a fost cu siguranță cea mai afectată dintre toate nivelurile de învățământ.Instrumentele și strategiile utilizate pentru conectare de la distanță au fost diferite: prin video, filmulețe cu activități interactive, cântece, simulări, aplicații etc., pe care educatorul le trimite părinților pentru copil .In procesul instructiv-educativ, evaluarea are un rol esential intrucat constituie o modalitate obiectiva de punere in evidenta a progresului si randamentului scolar impunanduse astfel realizarea și aplicarea unor instrumente de evaluare a activității online, valorizarea rezultatelor evaluării și oferirea de feedback fiecărui prescolar.
Planificare on-line /cadre didactice: Osman Constanta Carmen
Saptamana: 02.06.2020 – 05.06.2020/Tema anuala de studiu: Evaluare finală/Tema saptamanala: „Uite, ce-am învățat!”

 
 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *